Fii mereu atent la ce se intampla in jurul tau!

Posted: August 19, 2013 in Uncategorized

quotes-1129Inca de cand eram mica mama imi spunea “Nu te lasa distrasa de gandurile tale. Fii atenta la ce se intampla in jur. Nu stii niciodata cand poti omite ceva important!”

Ulterior, am analizat de multe ori acest aspect impreuna cu participantii la cursurile de Leadership.

Am considerat ca este ceva in ce cred cu tarie si incercam sa il pun in practica. Am crezut si ca reusesc. Pana cand, un detaliu extrem de mic dar la fel de important, m-a facut sa imi dau seama ca nu e asa. Nu este suficient sa acorzi importanta cuvenita locurilor, momentelor sau persoanelor care consideri ca pot avea valoare. Este important sa fii vigilent in fiecare clipa, chiar si atunci cand crezi ca nimic interesant nu se putea intampla.

Toti visam. Ne gandim cum sa facem sa ne indeplinim visele. Ne pierdem in solutii complicate si scenarii fel de fel. Dar uitam sa traim in prezent si sa ne uitam cu drag in jurul nostru. Nu constientizam ca VISUL nostru poate fi mai aproape decat credem si trecem pe langa el, fara ca macar sa ne dam seama ca era acolo.

Comments
  1. dragos says:

    Buna Adella, iti raspunde Dragos amicul tau de la Romano-Americana! Eu ador frumusetea salbatica a naturii si prefer sa explorez fiecare coltisor!
    Stiind conditia ta iti urez sa poti vizita macar 25% din minunatul monument al naturii numit Delta Dunarii!
    Succes!
    Sper sa ne vedem la anul pe plaja Sulina!

Leave a Reply

